|   ANA SAYFA  |  KendinYap | PROJELER   |  KendinYap | TV  |  KendinYap | TOPLULUK  |  KendinYap | Bilgi Bankası           RSS

TOPLULUK SORU-CEVAP

Titreşim Motoru Ödevim Var Acil Yardım.

Arkadaşlar benim teknoloji tasarım performans ödevim var ne var demeyin lütfen yardım Eskişehirliyim kargo ile alamam ama titreşim motorunu nereden bulabilirim lütfen yardım?


Gelen Cevaplar (6)

normal motorun ucucna "c"şeklinde bi parça tak çok güzel titreşim yapıyo ben yaptım çok iyi çalışıyo.

Tarih: 23.04.2013    Saat : 19:58

bulamazsan adresini ver yolluym bende 2 tane var birini telefondan söktüm diğerini masaj aletinden:) ödevin ne yazarsan yardımcı olurz belki. normal bi motordan da titreşim motoru yapabilirsin

Tarih: 12.04.2013    Saat : 22:55

Kardeşim eğer büyük bir şey istiyorsan titreşimli oyun kollarından bula bilirsin 
ama küçük birşey arıyorsan da bozuk telefondan sökebilirsin.

Tarih: 12.04.2013    Saat : 18:09

Bulunduğun bölgede elektronikçi varsa ordan alabilirsin...

Tarih: 12.04.2013    Saat : 13:22

eski masj aletleri veya traş makinalarının ve eski cep telefonların içerisinden bulabilirsin arkadasım

Tarih: 10.04.2013    Saat : 19:00

Bozuk Telefonlardan Yada  Bildiğin Uzatan kumandalı arabanın motorunu yani çini potoronun Ucuna   Yarısı Yuvarlak Yarısı Düz Bişi Takarak Oda Titreştirir

Tarih: 10.04.2013    Saat : 12:34

adsense
Reklam

Bu soruya cevap vermek için sitemize üye olmanız, eğer üye iseniz üye girişi yapmanız gerekmektedir.


Yapboz.info Türkiye nin foto yapboz noktası